Pages

25 August 2010

kelahiran yang ke-10

Alhamdulillah...syukur kepada Allah S.W.T kerana pada 22 Ogos baru2 ni jam 10.30pm kakak ku yg kedua selamat melahirkan anak perempuan mereka yg kelima...sgt comel!!!!!tp memandangkan fon ni xleh nk mentransfer pic xdptlah nk di upload d cni..tp xpa..next time de lg kn..hmm baru hari ni dpt mengupdate diz gud news.....sbb aku bz jd babysitter sat..haha bkn aku pon..mak aku la,aku driver n tepuk2 baby bg lena ja...hehe......kakak2 baby tu suma duk berebut nk letak nama yg sedap2....tgu je la keputusan kak aku berkenan nama yg mana satu nnt...yg penting makna yg baik2 spy menjadi anak yg solehah kelak...amin..... =)

p/s : jd maksu yg ke-10 kali..hehe.....

5 comments:

♥نعمة السعده اسماعيل‎ ♥ said...

ooh.kak pah pun peknen juga... ank menakan ke-10 eh.
siap la wit raya nt...hiks

iladylla said...

hehe...habaq siap2 dah..thn ni xdak dwet raya..maksu xkeja...hihi thn dpn kalo keja,maksu bagi dabel....(ayat pelepaih diri.. ;p)

b u k a n s e s i a p a said...

haha..dabel tuu..nk jadik ank menakan maksu la gini..;)

b u k a n s e s i a p a said...

hahaha...word verification td 'motsu'...dh nk dekat MAKSU dh..haha

iladylla said...

kay : hehe..syaratnya anak menakan yg lom keja lg je bley dpt dwet raya..yg da keja..sila la mkn kueh raya ye jgn malu2.... ;p

saje je la menginterpremkan maksu tu.. :D