Pages

04 September 2010

sensitif

baru-baru ni chat dgn salah sorang kawan lama
mmg lama btol xdgr khabar dr dia
mula-mula ok je
tp tetiba aku tersentap..
bl ayat dia
'baru keje da nk tukar bidang'
kedengaran sinis pd aku..sungguh sinis...
mmg la kau blaja pon kat oversea n keje pon kat oversea pasni
tp kenapa mudah sgt memperlekehkan org len hny kerana nk tukar bidang keje??
seriyes isu keje mmg sgt2 sensitip pd aku

n 1 kes len
soklan dia
'nape TAKNAK keje?'
hadoi la..........bukan xnak!!!!
tp nape ssh sgt org mcm diowang tu nk paham
kawan sndiri ckp camtu....sob...sob...sob.... :'(  [nangeh dlm ati je la]

p/s : anggap je 2 suma dugaan utk mempertingkatkan tahap kesabaran....huhu

3 comments:

~husna~ said...

sabo2..aku pun sensitif bab2 nih.rasa cam nak sembunyi muka nih..adoi!!

♥نعمة السعده اسماعيل‎ ♥ said...

besa la tu,orang kalau tak berada di kondisi kita.mmg mudah cakap mcm2.asume macam2.cuba kalau depa duduk tempat tu.baru depa rasa.sabar byk2.jnji kita tau apa kita nak.peduli orang kata.

psst..yg keja oversea tu aku mcm tau.sbb penah terbc komen sinis dia.

iladylla said...

husna : 2 la...kna byk2 sabaq..cuma sedikit terkilan..huhu
naem : btol tu..hmm tau kn sapa bab lazer menlazer neh mmg champion..hehe